Saturday, 21 June 2008

Makan kat luar

Aku dan wife bawak bebudak makan-makan kat KFC Wangsa Maju. Dorang dah lama tak makan kat KFC. Asyik makan kat McD aje.

Irfan tak sabar-sabar nak main benda ni. Kat sebelah kiri dia tu adalah Allya.

Lepas je habis makan terus berlari keluar dari KFC dan panjat benda ni.

Abang dia pun tak ketinggalan. Dia pun nak main jugak.

Tuesday, 17 June 2008

Gaya power rangers.

2 orang anak-anakku dengan gaya power rangers. Bila bergambar mesti nak buat gaya-gaya yang entah apa-apa, especially Syafiq. Yang Allya tu pulak asyik ngikut abang dia.