Pages

Friday 18 January 2013

Upgrade to Google+ Profile

Hari ini aku mencuba satu lagi produk Google iaitu Google+. Selama ni hanya tengok sahaja dan tak berani nak cuba. Lepas upgrade ni rasanya aku perlu ambik masa sikit untuk study macam mana nak guna benda alah ni.




Kenapa aku upgrade dari Blogger profile ke Google+ profile sebab aku tengok ramai yang dah ada benda ni. Apa yang aku nampak bila upgrade ke Google+ Profile, semua senarai blog yang di follow sudah tiada. Mula-mula tu agak panik jugak sebab bloglist aku adalah semua blog yang aku follow tu.tapi bila check di blogger dashboard.. fuhh.. lega. Senarai tu masih ada. So selamatlah aku punya bloglist. Kalau tak jenuh lah nak add balik.

Kepada semua blogger budiman yang berkunjung ke blog ni agar dapat add saya dalam circle tuan2 dan puan2 semua.


2 comments:

  1. Replies
    1. Thanks tapi saya masih tak puas hati sebab gambar profile follower yang following tidak dipamerkan. Tak pasti kenapa.

      Delete

TERIMA KASIH diucapkan atas komen anda. Setiap komen akan dibalas dengan kadar segera. Klik pada checkbox "Notify me" untuk baca balasan dari saya atau komen dari pengunjung lain. Sila berkunjung lagi.